Seria 6OX - OX
Seria 6OX - OX
E-Performance & Gravity
niezawodne, przyjazne i solidne
Seria 6OX łączy w sobie zalety serii ERGOLUX ® a ERGOWAVE ®.
Nie ważne czy jeździcie po górach, downihillowo, freeride czy szosowo – zawsze możecie na nim polegać. Nie powoduje zbytniego przeciążenia i nacisku. Jest tam, gdzie go potrzebujecie i podąża za każdym Waszym ruchem. A kiedy coś nie wyjdzie, wybacza. Również w kontakcie z ziemią – 6OX puści płazem wszystko.
Kształt, który będzie Ci podporą
Kształt siodełka SQlab z podwyższoną częścią tylną będzie dla Was dobrym podparciem podczas jazdy do góry. Dzięki temu nie będziecie się ześlizgiwać na dół. Co więcej, przekażecie tak większą siłę na pedały podczas jazdy po płaskim. Również samo logo jest stylizowane tak, by jeszcze poprawić przyleganie do siodełka.
Siodełka aktywne 6OX są wykończone trzema różnymi kompozytami amortyzującymi z elastomeru, które wybieracie indywidualnie według masy ciała, a w razie potrzeby możecie je zmieniać.
Seria SQlab OX
Dla wszystkich, którzy uwielbiają jazdę po górach i w naturze
Siodełko 6OX
Zastosowanie: kolarstwo grawitacyjne i rowery elektryczne
Siodełko 6OX jest idealne na długie i strome podjazdy na rowerze elektrycznym MTB, ale dobre oparcie zapewni Ci również na klasycznym rowerze bez silnika. Profil siodełka w formie wzdłużnej fali od tyłu do przodu idealnie podpasuje większości rowerzystom.
Gripy 7OX
Zastosowanie: MTB grawitacyjne i rowery elektryczne
Gripy 7OX – doskonałe dla profesjonalistów. Specjalna tekstura wierzchniego materiału umożliwia jak najlepszy uchwyt szczególnie w cięższym terenie, w warunkach błota i wilgoci. Dzięki ergonomicznym właściwościom poprawi się rozłożenie nacisku i podpora ręki przy jeździe.
Kierownica 3OX
Zastosowanie: MTB grawitacyjne, rowery elektryczne
Zagięcie kierownicy do tyłu (backsweep) o 12° w pozycji delikatnie pochylonej zapewnia bardziej naturalne położenie przedramienia i ręki, a w pozycji bardziej wyprostowanej chroni nadgarstki przed ekstremalnymi przeciążeniami podczas stromych zjazdów.
Zagięcie kierownicy do góry (upsweep) o 4° wymusi ułożenie łokci w bardziej naturalnej pozycji podczas jazdy dynamicznej.